Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Cindi Groop - 13 februari 2013 06:00

Jag har på sista tiden följt med en del nätkommentarer på www.vbl.fi


Jag är förstummad, minst sagt. Tänk vad många elaka kommentarer som kommer fram i nästan varenda reportage. Anonyma förstås!

Ja jag vet inte vad jag ska säga faktiskt, men jag har varit naiv, kan jag konstatera. Jag visste inte att det finns så mycket arga människor.

Själv debatterar jag gärna olika frågor, men dessa elaka påhopp mot andra människor förstår jag mig inte alls på. Visst får man väl ha olika åsikter, men att hata människor som har en annan åsikt, är åtminstone för mig mycket främmande.


Folk har åsikter om allt från burkinis i simhallar till hästens vara eller icke vara på allmänna vägar. Jag undra hur många av dessa kritiska röster mot t.ex burkinis, som själva någonsin utnyttjar simhallen? Men hacka ner på andra måste de tydligen.


Alltså på riktigt, jag har inte fattat att det finns så mycket människor där ute med så mycket hat i bröstet.


Ju mer jag lär känna människor, desto mer uppskattar jag mina djur.




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards