Alla inlägg under september 2013

Av Cindi Groop - 1 september 2013 15:30

Jag har nu försökt göra en liten film från då Yezz får gå med får för andra gången i sitt unga liv.Hon är här 4,5 månader. Gamla Wilma 11 år är med som moralsikt stöd ifall tackorna skulle komma på att utmana valpen.


Mina filmediteringskunskaper är inte de bästa, men övning ger väl färdighet. Jag är inte heller helt nöjd med versionen av Petters låt. Men jag kan ju inte sitta och leta musik hela dagen heller, så ni får ta det som det är. Det viktigaste här är ju att valpen visar intresse för fåren. Nu måste vi börja gå på kurs och vidareutbilda oss tillsammans. Hon är även med och flyttar kossorna med stor iver. Ska så småningom försöka få det på film också. 

Till min stora glädje så visar hon ingen rädsla för varken åska eller raketer heller. Igår kväll på villaavslutning så smällde bomber och raketer hela kvällen. Men vi människor visade ingen reaktion på smällarna och Yezz verkade inte ens höra dem. Så fin vovve <3


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards