Alla inlägg den 24 april 2014

Av Cindi Groop - 24 april 2014 12:20

Sitter denna vackra dag vid datorn för att göra årets stödansökningar. Det är ju så enkelt nu då allt går att göra via datorn.

Men nej, allt krånglar. Jag har ringt till lantbrukskansliet flera gånger för att fråga om råd, så kommer jag framåt några steg, tills det kör fast igen.

Nu håller jag på och korrigerar några kartor, och fy f-n säger jag bara. Varför fungerar det inte? Jag blir galen.


Jag kan slå vad om att inspektörerna kommer i raka led inmarscherande på gården då de granskar min ansökan. Jag har ju bara försökt korrigera, men då det inte går!!!!!!!!!!!


Jag vet inte om ni någon gång upplevt det här med att bara sitta och stirra in i skärmen då man helt enkelt inte vet vad man ska göra. Jag kunde ju skita i det och göra något annat, men då det handlar om nästan hälften av gårdens inkomst, så får jag bara ta skeden i vacker hand och försöka lösa det på sätt eller annat.


Tror jag tar en paus och går och matar en ko eller två.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards