Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Cindi Groop - 6 januari 2015 10:47

Huadå. Det bet rejält i kinderna idag under hundpromenaden. Nästan så ansiktet stelnade fast.


I mitt ekologiska ältande så har jag ju helt glömt bort att nämna att juniormästerskapen och Yezz fick ett helt uppslag i julnumret av Paimenposti.

Jättekul.


Vi var på träning igen förra helgen och det märktes tydligt att det var länge sen sist. Yezz sprang allt vad benen höll och öronen hade hon tydligen glömt hemma. Nå hon fick valla så hon blev nöjd, så mot slutet fungerade det riktigt bra igen.

 

 Det finne en ny valp i gänget nu, Suxe. Ni förstår ju vad en söt liten valp påverkar hundgalna damer. Jag gissar att det ganska snart kommer fler valpar i gruppen. Jag har söta bilder på honom i mobilen, men hur jag får dem flyttade hit vet jag inte. Måste fundera lite.


Nu dags att skicka ut lite kötträkningar. Skönt med kontorsjobb denna kalla dag.


Ha det bra.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards