Alla inlägg den 26 september 2015

Av Cindi Groop - 26 september 2015 02:07

Ja klockan visar 3.08 och jag hittar banne mig inte sömnen! Var är den?


Inga tunga bekymmer inatt att behandla, men John Blund har helt tydligt glömt bort mig inatt.

Kanske är det supermånen som håller mig vaken?


Ingen bra natt att ligga osovandes inatt, för imorgon 8.30 har  Liam och jag anmält oss till babysim. Om jag tar mig upp då så kommer jag verkligen att vara på topp, not.


Imorgon (eller idag, fast efter natten) startar min vän Mico med sin hund Börje på europeiska vallhundsmästerskapen i Italien. 6st hundar representerar Finland och Börje är en av dem. Det är stort! Tänk att lilla Börje från Träskvik är så herrans duktig. Är stolt över att få träna i samma grupp. Det blir säkert lite champange då hon kommer tillbaka, oberoende av hur det går. Bara att vara med i såna sammanhang är ju värt att fira.

Hela Team Pampas håller alla tummar och tassar för henne.


Ska ja ta ett försök till i sängen? Kanske John Blund märkte att någon är uppe och yrar ännu?

Fast på ett sätt skulle jag ju nästan vilja vara vaken ett par timmar till nu. Klockan 5 är det ju fullständig månförmörkelse och natthimlen är stjärnklar.

Men då somnar jag garanterat i poolen i morgon, så kanske ingen bra idé.


Ute hör jag hur kossorna råmar. De första av de vårfödda kalvarna skildes från sina mammor idag, så nu saknar mammorna sina bebisar. De har min sympati.


Gonatt!



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards