Alla inlägg den 17 februari 2016

Av Cindi Groop - 17 februari 2016 22:09

Kära dagbok,


senaste natt hade jag kräksjuk bebis. Han sket och spydde en gång och så var det över. Natten fortsatte utan desto mera incidenter efter att vi båda bytt om till ny pyjamas.


Morgonrutinerna sköttes om som vanligt varefter Liam och jag och Yezz styrde kosan till Taklax för att se om det skulle passa med lite parning. Lite närmare nu, men inte riktigt redo än.

Hem på lunch och sedan rengöra åt kossorna ett par timmar. Kaffe med tonåringen efter hans skoldag. Dusch åt mig och mat/vila åt minstingen innan jag for iväg på producentstyrelsemöte.


Skynda hem till trötta pojkar, i säng med dom. En sista sväng ut och gå med hunden,  ge vatten åt fåren och se över att allt är som det ska vara hos kossorna. In och kolla datorn, blogga en snutt och nu förhoppningsvis i säng. Känner för att dela med mig av en favoritlåt.


Den här spelades på radion samma dag som min älskade hund Chess dog. Jag får fortfarande tårar i ögonen då jag hör den, även om det redan är 8 år sedan hon dog, då hela 17 år gammal.


Gonatt kära dagbok.

Iĺl be back.........

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards