Alla inlägg den 21 februari 2016

Av Cindi Groop - 21 februari 2016 14:56

Vad är det med oss hund- och hästmänniskor då vi tydligen samtliga har ett stort bloggbehov också?

Då jag läser igenom de senaste bloggarna på bloggplatsen så tycker jag mig märka att de flesta handlar om hund och häst. En annan kategori är ju mode och/eller inredning, men faktiskt mycket häst och hund. 

Förstås får man fina bilder på sina hästar och hundar, men ändå.....

Vad är annars det som gör att häst och hundmänniskor bloggar? Ja inte vet jag.


Jag kan nu i alla fall berätta att Yezz blev parad idag på dag 16 i löpet. Om det tog nu så borde hon få valpar kring 25 april som blir leveransklara i midsommarveckan.

Jag tänkte åka ännu imorgon kväll och se om hon ställer upp för parning en gång till, men i alla fall har vi en lyckad gång. Vi gjorde ju första försöket redan i måndags, så det tog nästan en vecka innan det blev rätt dag. Men nu hoppas vi på många fina små valpar. Sjukt spännande. Jag tror jättemycket på kombinationen Yezz och Sune. Hoppas min magkänsla är rätt.

 

Snart är det sommar igen.....     

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards