Alla inlägg den 18 april 2016

Av Cindi Groop - 18 april 2016 22:26

Då man inser att den ekologiska djurplanen som man jobbat på i många dagar och nätter inte kunnat sparas på datorn för att grundplanen är skyddad!


allt är borta............


Bara att börja om, nästan från noll.


Tack och lov har jag printat ut en version, så jag har största delen av materialet ändå i behåll. Men allt måste ju skrivas in igen.


Nåja, gör om och gör rätt. 


Vem behöver sova egentligen? 

Säkert lika onödigt att sova som att ta semester. 


               

Av Cindi Groop - 18 april 2016 05:45

Ibland hinner jag inte riktigt publicera bilder när de är aktuella, så ni får ha lite överseende med att det kommer gammal skåpmat nu.


Först lite bilder från hästjippot på torget:

     


Och så söta poppininen:

     

 

Alltså vad har han för färg på ögonen? Kan inte säga om de är stålgrå, gröna, blå eller bruna. Vad säger ni?



Och så en födelsedagtårta mitt i allt. God var den.

 


Lillen har börjat klättra nu. Det kan han inte, men det vet han inte om så han klättrar i alla fall. Och det slutar ofta i gråt och tandagnisslan, men han fortsätter klättra och upptäcka världen.

Hur månne detta fungerar?


Avslutar med en stilstudie av Yezz i närkamp. David möter Goliat.


'Ha en bra dag!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards