Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Cindi Groop - 7 juni 2016 06:00

Idag kommer den officiella inledande ekogranskningen att ske. 

Nu kommer vi att gå igenom alla tänkbara och otänkbara dokument, granska djurens utrymmen och alla skiften och lagerutrymmen. Hon har bra reserverat en dag hos oss. Hoppas hon har god fart på......


Förstås är det mitt i grässkörden och stora regnmängder utlovas fr.o.m onsdag kväll. Det betyder att Krister bara kommer att kunna vara med på granskningen en stund, sen måste han åka iväg och bala gräs. Efter det måste jag vara ensam med stora stygga inspektören.


Denna dag har vi väntat på länge, både med förväntan men också med en gnutta skräck. Har vi allt i skick nu?

Vi har gått alla kurser, vi har läst alla anvisningar, vi har försökt följa allt till punkt och pricka. Men räcker det?

Huadå.


Ikväll vet jag mer.


För att lätta upp stämmningen lite bifogar jag en liten film med en rolig liten kille.


Barnen gråter inte om de får göra som de vill - gammalt djungelordspråk   
 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards