Alla inlägg den 1 januari 2018

Av Cindi Groop - 1 januari 2018 15:47

Liam sover fortfarande och nu brinner det i pannan. Vi fortsätter.


En sak som jag tänkt säga länge är den att vi kommit på vad problemet är ifall man inte ser mina uppladdade filmer och youtubeklipp här.

Det beror på webläsaren. Om du öppnar bloggen via Internet explorer så fungerar det inte. Men om man går in via t.ex chrome så borde det fungera.


Fast nu borde jag börja på med middagen. Jag hade tänkt göra tortillas idag, men kan konstatera att jag glömt att köpa creme fraiche. Suck, får bli makaroner och stekt malet kött istället då. Och jag som var sugen på mexikanskt......


Nåja. Hoppas på kortare bloggintervaller framöver.


Hej, så länge!

Av Cindi Groop - 1 januari 2018 15:26

Nej, jag har inte ramlat av jordens yta. Har inte ens varit särskillt deppig denna mörka årstid. Har bara inte hittat motivationen att blogga. Har en stund här och en stund där, men jag behöver kunna andas lite och gå ner i min bloggzone innan jag kan skriva.


Nu kom jag på att jag kanske hinner skriva någon liten rad medan Liam sover. Fast nu hör jag att Krister kör in ny ved i källaren och jag har glömt att elda!


Sparar inlägget och hoppas hinna återkomma.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards