Alla inlägg den 13 februari 2018

Av Cindi Groop - 13 februari 2018 18:31

Jag har på senaste tiden haft stora problem att hållas på nätet. Wifin vill helt enkelt inte räcka till från ena änden av huset till andra. Så min hobbydator, i köket där jag bloggar samtidigt som jag gör annat, står bara och stampar på stället. Nu har jag försökt byta router och det blev bättre - i några timmmar. Sen dog den helt. Nu har jag bytt tillbaka till gamla routern, bytt antenn och flyttat datorn 2,5m närmare. Får se nu då om det funkar bättre så här.


Det känns alltid så knasigt att skriva om gårdens händelser i efterhand. Det är ju så mycket bättre att skriva direkt något hänt och det mesta är färskt i minnet. Nu får jag gå igenom gamla foton och försöka minnas i vilken ordning allt hände.


Vi har haft några fina vinterdagar.

           

Vintern är ju inte alls min tid på året och jag hålls helst inomhus och eldar i alla tillgängliga spisar.

Men även jag ser ju det vackra i snöiga solskensdagar.

Och visst blir man uppiggad då man stiger upp och ser detta genom köksfönstret:

 

Lite mindre roligt är det ju att gå ut och övervaka lamningar kl 12 och 4 på natten i bister midvinterköld.

   

Yeiii! Jag hölls kvar på nätet ett helt inlägg!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards