Alla inlägg den 15 februari 2018

Av Cindi Groop - 15 februari 2018 16:02

Jonä, alla fjolårslammen är nu borta. Vi slaktade de minsta här hemma och de större fick faktiskt åka till vårt nya avtals slakteri. Vi fick ju inget avtal på lammen, bara nöten. Men nu fanns det i alla fall rum för ett gäng. Tack och lov, så slapp vi dem.


Och visst är det fest då man kommit så långt att man får dem i pannan.

 

Mumsfilibabba!

 


Hönorna har också börjat värpa igen efter vinteruppehållet. Känns bra att få egna ägg igen.

Fast ett var pyttelitet!

 

Fick lite överlopps äggvitor då jag bakade en drömtårta. Så då fick det bli ckokladmaränger.

 

Jag lovade ju i ett inlägg i höstas att jag siktar på -15kg till juni.

Kommer inte att hända, kan jag säga redan nu.

Kanske jag siktar på -15 kg under ett år?


Jag fyller jämna år nästa år, tills dess ska jag väl kunna ha mist ett kilo eller 15?

 

Liam och jag har roligt med kameran.

 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards