Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Cindi Groop - 18 februari 2018 08:17

Liam har sovmorgon. Vi var på 6-års kalas igår kväll och det tog tydligen på krafterna. Nu är klockan snart halv tio och han har inte synts till än.

Skönt! Jag får sitta ensam i tystnad med en kaffekopp i handen och blogga litet.


Tänkte lägga in några bilder som blivit över.

Fast först en bild av en gäst vi haft på besök över helgen då husse och matte varit borta på klassträff.

 

En brun labradorvalp! Gullelulledigdå!

En sån skulle man ju kunna ha.

Jag har ju haft labradorer i många år, men det var länge sedan sist nu.

Jätteroligt att få ha en till låns en stund i alla fall.


 

Vi har frossat i fastlagsbullar den senaste månaden, men nu får det vara färdigt med det.

Men oj, så de är goda!


 

Liam och jag och hundarna var och hälsade på Krister i skogen och hade picknik med. Det var jätteroligt. Det var svårt att få med dem hem tillbaka.


 

Vi var på lantbruksmässa till Seinäjoki i början av månaden. De här kossorna fick vi hälsa på flera gånger.

Att vara på mässa med barn innebär ju att man får turas om att springa efter bebis. Att ställa sig och diskutera med någon är ingen idé. Då är man utan barn. Men då vi är två så får vi ju turas om att titta på barn och att titta på utställarna. Fast jag började ju dagen med att vara på simmentalföreningens årsmöte, så då jag kom till utställningen var det min tur att sköta barn   


Nu vaknar han. Måste springa!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards