Alla inlägg den 23 februari 2019

Av Cindi Groop - 23 februari 2019 16:53

                 

Bilder från Clovis där vår mormor bor. Och så persikopajen på rastplatsen Casa de Fruta på vägen tillbaka till kusten.

Vi hyrde ett hus via airbnb. Jättelyckat!

             

En kväll och förmiddag i Monterey. Underbart vacker plats. Mitt ressällskap på strandpromenad.

   

Lunch i Santa Cruz. Här skulle jag kunna tänka mig att bo.

     

Eftermiddagspromenad i Big Basin med jätteträden. Måste upplevas. Helt otroligt.

 

Via mommo och moffas hus i Palo Alto. Snyft. Saknar mommos rosor. Det var betydligt lummigare på den gamla goda tiden.

   

Stanford univeristet i Palo Alto. Också värt ett besök.

 

Lunch med släkting i Palo Alto. Grillade, vitlöksmarinerade, fyllda kronärtskockor. Absolut något som ska prövas hemma i höst. Sådde egna kronärtskockor idag.

       

Träffade mulor,hästar och hundar. Det går i släkten....

Och besökte en juldekorerad herrgård som är öppen för publik.


Finns förstås mer bilder. Men nu måste vi avsluta detta så vi får gå vidare med vintern. Finns ju så mycket annat som hänt. 

Nu ska jag iväg och fira gudsonen som fyller 7.

Liam har varit på väg hela dagen. Han är så ivrig. Roligt med kompisar.


Vi hörs och ses!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards