Alla inlägg den 6 september 2019

Av Cindi Groop - 6 september 2019 09:19

 

Lite att pigga upp er med denna höstmorgon   


Men hörni, jag har visst köpt en hund!

Det var inte planerat, men sånt händer mig ibland tydligen.


Nej det var så här:

En av valparna som jag sålde från senaste valpkullen så trivs inte riktigt i sin famlij. Det finns för många andra hundar av spetstyp som springer runt och bjäbbar. Detta gör att Idi är stressad mest hela tiden. Ägaren ville ha hjälp att placera om hunden och det försökte jag med först. Men så tänkte jag att nej skit, jag köper tillbaka den. Lättast så.

Ägaren är veterinär så jag bad henne kastrera honom innan han flyttar, så det inte blir något bråk med mina hundar.

Så nu bara väntar jag på besked när vi får hämta hem vår nya hund. 

Vi får se då om jag bara tränar honom lite och säljer honom vidare, ellerom han får stanna. Det visar sig så småningom.

Så här såg han ut som valp hos oss.

 

Ja vet ni varför han heter Idi?

För att då han beter sig illa så kan man ropa idiot......


Blir nog bra det här ska ni se.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards