Alla inlägg den 17 november 2019

Av Cindi Groop - 17 november 2019 18:53

Jo, livet springer på hit och dit som vanligt. Och jag bloggar massor ska ni veta. I huvudet alltså. men allt för sällan har jag möjlighet att sitta i lugn och ro här och få ner texten i print. Nu ska jag egentligen ut med hunden och kolla kalvningsläget ett sista varv, men det är ett sådant eländigt snöslask ute just nu, så jag drar ut på plågan lite.


Men snart slipper jag slasket. På torsdag tar vi pyjamasflyget med sikte mot Kalifornien. Ska bli så himla roligt.


Men en dag soå rotade Liam i mina lådor och hittade detta gamla vykort.

 

Det här vykortet fick jag 1992 från någon, tydligen god vän som jag skrivit brev till.

Problemet är bara att denna goda vän glömde att skriva under med sitt namn. Och jag har ingen aning om vem det är som skickat kortet.

 

Känner någon igen sig? Eller vet om någon som for till Santa Barbara 1992?


Tänk om denna någon fortfarande finns kvar där. Jag kommer dit nu på torsdag. Skulle vara trevligt att träffa denna mysterieperson.


Har du något tips?



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards