Alla inlägg den 18 mars 2020

Av Cindi Groop - 18 mars 2020 09:25

Bilen har startat med sikte på Skåne!           


Nu håller vi tummarna att han släpps in i Sverige imorgon bitti och ut på fredag kväll. 

Jag har nog magen lite i oskick nu. Det har varit, och är, lite för spännande.

  


Nu ska vi gå och ställa karantänen i skick! Halleluja!


Av Cindi Groop - 18 mars 2020 06:37

Det är lite minus och solen går upp med dunder och brak. Åhh, vad solen är viktig! Känns så skönt att börja på en ny dag med stöd av solen.

Jag har inte sovit mycket inatt. Jag är så orolig inför importen. Nej, det hjälper inte att ligga osovandes, men så är det nu bara. Vid 10-tiden ringer chauffören och berättar om han slipper iväg till Sverige.


Infogar en film från några dagar sedan då tackorna flyttades från fårhuset till sin tillfälliga inkvartering i hästarnas lösdrift. För att fårhuset ska bli kokarantän. Nå, vi får se ifall de får flytta tillbaka......

Inga problem att flytta 33 tackor ensam bara man har en duktig hund.


Ute hör jag flockar av svanor och gäss som trumpetar ut vårens ankomst. Vilken härlig tid på året!


Liam och jag försöker hitta på rolig sysselsättning i coronatider.

 

Coronabollar.



 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards