Alla inlägg den 12 april 2017

Av Cindi Groop - 12 april 2017 21:07

April håller vad den lovar.

Förra veckan vackra vårkvällar med eld på himlen. Och äntligen barmark. Den hemska halkan som vi kämpat med hela vintern borta

   

Och så kom då bakslaget idag.

Blöt snö har kommit ner och smält, kommit nytt. Nu minusgrader.

Men det vackra vårljuset gör att det inte känns så bittert denna gång. Visserligen lovar de ordentligt med minusgrader om nätterna 10 dygn framåt. Men förhoppningsvis med soliga, sköna dagar.

       

Min riktiga kamera har slutat fungera. Den tog inte perfekta bilder på något sätt, men betydligt bättre än mobiltelefonen i alla fall. Jag beställde ett nytt batteri åt den, men det var tydligen inte det som var felet. Och butiken jag köpte den från erbjuder ingen service. Den kostade nog över 200€. Man skulle ju önska att teknik skulle hålla några år.

Teknik är nog bra, bara den fungerar.


Gossarna sover. Jag ska stänga pannan, kolla kalvningar en sista gång och ta en dusch.

Gonatt med er!


Ja! och apropå att le på närpesiska. Vad tror ni om flinar? An flina. Visst?

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards