Alla inlägg den 19 september 2019

Av Cindi Groop - 19 september 2019 16:12

Jag har för tillfället så många ouppklarade affärer på gång, så jag har svårt att fokusera på bloggandet. Måste koncentrera mig för att hålla ordning på allt. Rädd att jag ska missa något viktigt-


Höstkalvningarna har i alla fall kommit igång lite smått. Igår kväll skulle jag egentligen varit på föräldramöte, men då fick jag istället ta emot två fina kokalvar efter Spartacus. Jag har foton och film, men de kommer med fördröjning som vanligt.

Idag blev det en tur till centralsjukhuset med sonen på magnetröntgen, svaret får vi tidigast om en vecka. Men nog tror jag han är i skick. 

Igår var sotaren förbi och i förrgår var hästskoaren hit. Det går åt så mycket tid till allt möjligt och omöjligt extra.

Imorgon hoppas jag få in de sista höstkalvande korna från bete. De ska köras med lastbil, så det tar ju sin lilla tid att ställa till och få allt att löpa.

De unga kvigorna får gå kvar ute på bete en tid än. Deras boxar behöver ses över lite innan de kan tas in.


Ikäll fuskar jag lite och värmer en burk ärtsoppa. Det är ju gott det också ibland.


Kan ju passa på att visa bilder från Liams 4 års kalas i maj......

   

Då fuskade jag också och köpte färdigafrysta  tårtor. De är faktiskt otroligt goda. 

Krister bror med fru var också med och min svägerska tog kort av hela familjen.

 

Det är ju allt för sällan man får alla samlade på samma bild.


Jag fick då en begonia av min svägerska och den har blommat vackert precis hela sommaren och den blommar än.

 

Tack för den!



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards