Alla inlägg den 21 januari 2020

Av Cindi Groop - 21 januari 2020 11:33

Nu har jag anmält mig till semineringskursen i Kannus. Den varju inte gratis precis, men jag hoppas ju den ska tjäna in sig så småningom. 

Så blev jag ju ivrig och tänkte börja klicka hem en massa semindoser, men jag måste väl behärska mig tills jag vet vad jag släpar hem från Sverige. Tyvärr så har vi linjer till två av mina favorit tjurkandidater redan i en del av korna. Den enas morfarsfar är Steinadler och den andras farfar är Worldwide och båda de tjurarna har jag i 9 moderdjur vardera. Så jäkla synd. Båda tjurarna är själva prövade på prövningsstation med fina siffror. Frustrerande.


Och det är också svårt att gå här och vänta på mera uppgifter från Sverige. Jag vill ju ha det här avgjort nu!

Men idag är Liam på Päivis. Måste hoppa i arbetsbyxorna och fånga dagen.


Här en bild från en dag då jag fick vänta i evigheter på seminören. Snart är den tiden förbi.  

 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards