Alla inlägg den 25 januari 2022

Av Cindi Groop - 25 januari 2022 11:37

Jahapp, som boende här i vildmarken där vargflockar stryker runt knutarna, så fick vi mitt i allt ett strömavbrott igen. Förstås då jag skrivit ett långt inlägg och inte hunnit spara.

Nåja, det var ett ganska negativt inlägg om lantbruksbyråkrati, så lika bra det försvann i cyberrymden. 


Nu har jag ätit en god avocadosmörgås, solen skiner och livet känns lite lättare igen. Dessutom ska jag få träna lite vallning med en god vän på eftermiddagen och så kommer en fårköpare senare idag, så jag är rätt så förväntansfull för tillfället. 

Jag var igår och körde en stunds vallning med Ozkan.

 

Hmmm, hon är lite osäker. Man märker liksom att hon tycker att det är väldigt kul att få gå med fåren, men då matte säger något som hon är osäker på vad det betyder, så bryter hon kontakten till fåren. Inte bra.


Men jag tänkte ge det en chans. Bara låta henne gå med mig och fåren och enbart få uppmuntran. Kanske väcker det vallhunden inom henne till liv.

 




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards