Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Cindi Groop - 18 augusti 2014 13:05

Idag slutade Wilmas liv.

 

Hon har ju gradvis blivit sämre och om jag fått ensam bestämma så skulle hon ha fått somna in redan tidigare. det märktes att hon hade ont. I sommar har hon helst gått undan då jag velat ha med henne och flytta djur. Och det är inte den Wilma jag känner.


Igår så började hon läcka avföring. Kökssoffan fick bäras ut. Så nu fanns ingen annan utväg. Husse muttrade nog ännu missnöjt något om att nu får jag som jag vill då, men som hundägare måste man ta sitt ansvar. Då livet inte längre är meningsfullt så får hunden somna in.


Veterinären kom hem till oss och Wilma fick först en spruta som sövde henne. Hon låg på sin favoritfilt. Då hon var medvetslös fick hon sin sista spruta. Allt gick lungt och fint till.


     

Sista dagen med Wilma.


Tack för rosorna vid vägen tack för törnet ibland dem.....


Vi lär oss något av alla vi träffar under livets gång.


Sov i ro Wilma   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards