Alla inlägg den 2 november 2014

Av Cindi Groop - 2 november 2014 12:22

För att skriva ett blogginlägg så måste en viss del inspiration infinna sig. Det har det inte gjort på sistone. Kanske delvis beroende av att jag för tillfället är sjukskriven.

Inget allvarligt, men jag har en ytlig propp i vänster ben. Tillbringade en dag på sjukhus i Vasa och får nu blodförtunnande medicin som förhoppningsvis ska lösa upp proppen och förhindra att den går vidare till några viktigare organ.

Jag är sjukskriven till 9.11. 

Sjukskrivning på bondgården innebär ju inget annat än att jag jobbar lite långsammare än vanligt och så har jag tagit mig tid att gå in och vila lite efter lunchen. För jag är så fasligt trött. Benet värker visserligen också, men tröttheten är värst. Jag orkar inte engagera mig det minsta. Kanske förstärks det av det faktum att det är november och mörkt och vått, men jag tror nog jag är tröttare än vanligt.


Så, jag ska fortsätta berättelsen om kalvningarna, men inte just nu. 

 Ha tålamod, så småningom kvicknar jag väl till igen.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards