Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Cindi Groop - 30 oktober 2013 16:45

Blev visst ett roligt syftningsfel i mitt senaste inlägg. Det var ju förstås rosen som blev räddad ur rabatten   

Av Cindi Groop - 30 oktober 2013 12:04

Hej, du där ute!


Jag skriver mina historier om vad jag gör på dagarna och jag har ingen aning om vem du är som läser det här.

Det är helt ok, men jag uppskattar alltid feedback i form av kommentarer eller så kan man klicka på det lilla hjärtat under texten om jag skrivit något som just du gillar att läsa om.


Gillar man, så är man helt anonym, och om man kommenterar så får man också skriva under alias. Ingen behöver få veta vem du är, inte ens jag.


Kommentarer går till på det viset att de kommer till min inbox, och publiceras inte på bloggen före jag läst och godkännt den. Man kan också kommentera och skriva att man inte vill att kommentaren ska synas på bloggen. Då är det bara jag som läser den. Ros, ris och frågor. Allt är lika välkommet.


Hoppas att få höra av er.


 

En ros till dig kära läsare som jag räddade ur rabatten innan frosten. Ha en bra höstdag.


Kram. Cindi.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards